Paskelbta Psichologas

Kaip atsipalaiduoti?

Kiekvienas iš mūsų patiriame stresą ir nerimą – tiek darbe tiek šeimoje. Dažnai sakoma, jog stresas – ligų šaltinis. Išmokite atsipalaiduoti namuose, atrasti metodų, kurie yra naudingiausi jums. Padėti gali ir poilsis prie jūros, o jei dar sudomins masažai Palangoje, pamiršite visas problemas lengvai.

Skirkite laiko sau

Viena iš dažniausių problemų, sukeliančių nerimą ir stresą – nuolatinis galvojimas apie kitus, šeimos rūpesčiai. Atraskite dienotvarkėje laiko sau ir savo pomėgiams – paskaitykte mėgstamą knygą, pažiūrėkite filmą. O gal būt laikas atgaivinti primirštus hobius? Svarbiausia, kad laikas, skiriamas sau, suteiktų malonumo.

Miegas

Miegas ypač svarbu mūsų nervinei sveikatai. Būtinai miegokite užtektinai – kitu atveju kamuos ne tik nerimas, bet ir bloga nuotaika, padidėjęs jautrumas ir dar rimtesnės problemos. Miegoti stenkitės eiti panašiu metu kiekvieną dieną. Miego kokybę gerina masažai. Pasidomėkite, galbūt masažai Palangoje – tinkamiausias sprendimas?

Pertraukos

Neretai žmonės, patiriantys stresą, nedaro pertraukų. Jeigu norite sumažinti streso lygį, išnaudokite savo pietų pertraukas, mažas pertraukėles darykite ir tarp darbų. Svarbu, kad pailsėtų jūsų mintys. Net ir trumpa pertraukėlė su arbatos puodeliu gali sumažinti nerimą.

Meditacija

Meditacija – natūralus būdas, kuris skatina užmiršti visas negatyvias mintis. Pasidomėkite, galbūt netoliese jūsų vyksta meditacijos kursai? Jei taupote pinigus, detalios informacijos rasite internete, specializuotose knyguose.

Juokas

Kiekvienas iš mūsų juokiasi iš skirtingų dalykų. Atraskite paveikslėlį ar filmuką, kuris pakeltų jums nuotaiką net ir nerimo akimirkomis. Juokas sumažina stresą, padeda tapti labiau pozityviais. O jei dar masažai Palangoje bus derinami su juoko terapijomis – laukia puikus rezultatas.

Mityba

Maistas yra svarbus veiksnys, lemiantis ne tik mūsų fizinę, bet ir emocinę būklę. Pasirūpinkite, jog jūsų namuose visada būtų daržovių ir maistingų produktų. Tai tikrai veikia nuotaiką ir gerą savijautą. Venkite pusfabrikačių ir rinkitės namuose gamintą maistą.

Gilus kvėpavimas

Kai jaučiate, kad stresas artėja – užsimerkite ir giliai įkvėpkite, iškvėpkite. Tai padeda atsipalaiduoti, primena meditacijos terapiją. Raskite ramų kampelį, kur galėtumėte nieko netrukdomi giliai kvėpuoti bent keletą minučių.

 

Jei norite sumažinti patiriamą streso lygį, teks imtis daugiau nei vienos priemonės. Stenkitės atrasti būdų, kurie tiktų jums sumažinti streso lygį – vienam gali padėti pasivaikščiojimas parke, kitam – skanus maistas.