Paskelbta Bio

Rūkymo žala

Žmonės dažnai nori atsikratyti žalingų įpročių ir klausia savęs kaip mesti rūkyti, kad daugiau niekas nebegrįžti prie šio įpročio. Nors patarimų pilnas internetas, šia tema išleista daugybę knygų, filmukų ir pilna visokiausios kitos medžiagos, žmonėms mesti iš pirmo karto vis vieną nepavyksta.

Žmonės dažnai nesiryžta mesti rūkyti vien dėl to, kad bijo sustorėti ir priaugti svorio. Ypač šito šalutinio poveikio bijo moterys. Tačiau nereikia bijoti, viskas gali būti kontroliuojama. Jūs galite ne tik mesti rūkyti bet ir atrodyti puikiai ir sveikai.

Žinoma, labai dažnai moterims būna taip, kad metus rūkyti, jaučiamas diskomfortas ir norisi kaip nors kompensuoti susidariusią emocinę tuštumą. Todėl puolama valgyti  viską, kas skanu. Taip pat nereikia pamiršti ir tuo, kad rūkydami mes sudeginame tam tikrą kiekį kalorijų, nors ir nedidelį. Be to nikotinas mažina alkį, greitina metanolinį procesą. Būtent dėl šių veiksnių apetitas padidėja ir priauga keli kilogramai.

Tiesiog pasistenkite paimti save į rankas ir viską kontroliuoti. Kai jūsų organizmas pradeda maldauti jūsų ko nors užkasti, pagalvokite ar jūs tikrai esate alkani. Konkrečiai nuspręskite, nuo kada nerūkote. Tokiai datai visiškai netinka šventinės dienos, ypač tokios, per kurias mes linkę daug valgyti. Negerkite ir alkoholio. Metant rūkyti bus gera proga atsikratyti ir įpročio išgerti. Būtent keičiant cigaretės alumi labiausiai rizikuojate priaugti nemažai svorio. Alkoholis dar labiau paskatins norą rūkyti ir jau greitai jūs bėgsite į parduotuvę pirkti rūkyti.

Neklausinėkite visų kaip mesti rūkyti, o nustokite valgyti saldumynus dideliais kiekiais. Jei jaučiate nenumaldomą alkį, geriausiai valgykite kokias morkytes, daržoves ar riešutus. Taip numalšinsite poreikį valgyt, o svarbiausia nepriaugsite svorio. Pats geriausiais pagalbininkas yra saulėgrąžos. Jos užima ir jūsų burną ir rankas.

Pagalvokite kiek daug jūs sutaupote pinigų nerūkydami. Už juos galite drąsiai eiti į sporto klubą ar pradėti lankyti baseiną. Tai bus gera proga ne tik nepriaugti svorio, bet ir patobulinti savo kūno linijas. Sportas gali jus užkabinti taip, kad nebeturėsite laiko galvoti apie rūkymą.

Prieš metant rūkyti, pasisverkite ir prisiminkite kiek sveriate. Paskaičiuota, kad žmonės, dažniausiai metę rūkyti, priauga nuo dviejų iki penkių kilogramų. Dėl tokio svorio tikrai nereikėtų pergyventi. Organizmas turi išsivalyti nuo organizmo ir jūs pamatysite, kad savijauta pagerės iš karto.

Gerkite labai daug skysčių, o geriausiai paprasto vandens. Jis padeda nikotinui daug greičiau pasišalinti ir organizmo. Be to nenorėsite tiek daug valgyti, o noras rūkyti sumažės. Negerkite daug kavos ir visokių gėrimų su nenatūraliais saldikiais. Juose yra daug kalorijų ir be to norisi daug labiau valgyti.

Nesukite sau galvos dėl to kaip mesti rūkyti nepriaugus svorio, nes tikrai pora kilogramų nėra taip baisu. Juk niekas nemiršta dėl poros  kilogramų, o dėl rūkymo kasmet miršta tūkstančiai žmonių.